Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. U vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die u ontvangt na uw bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Hebt u meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.
De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vindt u in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit uw bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.
Ben je toch niet helemaal tevreden met een artikel dat je ontvangen hebt? Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal. In een paar eenvoudige stappen word je door het proces geleid. Je ontvangt hierna een label waarmee je het pakket kunt terugsturen.
U kunt onze klantenservice bereiken per e-mail via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662
Ma t/m vr van 08.00 – 17.00 uur
Vind hieronder het antwoord op veel van uw vragen, of neem direct contact op voor meer informatie.
Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. U vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die u ontvangt na uw bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Hebt u meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.
De verzendkosten van een bestelling verschillen per bestelling en vindt u in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan. We rekenen maar één keer verzendkosten. Hiervoor houden we de verzendkosten van het artikel met de hoogste verzendkosten uit uw bestelling aan. Voor brievenbuspost is dit €3,95 en voor pakketpost is dit €6,95 tenzij anders vermeld.
Op uw orderbevestiging staan uw ordernummer, het bestelde artikel, het artikelnummer, het aantal en de uiterlijke verzenddatum van uw bestelling vermeld. In de bijlage zit de factuur van uw bestelling.
Wanneer u een voucher hebt besteld ontvangt u na de e-mail met de orderbevestiging nog een aparte e-mail waar de voucher(s) zijn toegevoegd in de bijlage. Hebt u deze vier uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de e-mail ook niet in uw ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Controleer eerst altijd of de orderbevestiging niet in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Hebt u 24 uur na uw bestelling nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Wanneer u een Noordhollands Dagblad Webshop account hebt aangemaakt kunt u uw gehele bestelgeschiedenis inzien door in te loggen. Plaatst u een bestelling zonder een account aan te maken, dan ontvangt u een orderbevestiging per e-mail en kunt u uw order niet via de website terugvinden.
Als u gebruik wilt maken van acties en kortingscodes kunt u zich het beste inschrijven voor Noordhollands Dagblad Webshop nieuwsbrief. U ontvangt dan een kortingscode van €5 en blijft op de hoogte van de laatste aanbiedingen, acties en kortingscodes.
Waar moet ik mijn kortingscode invullen?
U kunt een kortingscode verzilveren door bij het afrekenen op ‘Hebt u een tegoedcode?’ te klikken en de tegoedcode/kortingscode in het invulveld in te vullen en daarna op 'Toepassen' te klikken. Houd rekening met hoofdletters en spaties.
Wanneer je een bestelling plaatst heb je keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:
iDeal: direct, gemakkelijk en vertrouwd betalen op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Creditcard: gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
Bancontact: voor deze Belgische variant van het Nederlandse iDeal kun je alleen kiezen wanneer de transactie wordt verricht vanaf een Belgisch bankaccount.
Betaallink per e-mail: ontvang een mail met betaallink en betaal wanneer het jou uitkomt via iDeal.
Riverty: betaal alleen voor wat je houdt. Met Riverty kun je achteraf betalen via automatische incasso, een eenmalige machtiging of een digitale acceptgiro (DigiAccept).
De factuur wordt na betaling in de orderbevestiging gemaild naar het door u opgegeven e-mailadres. Niets ontvangen? Controleer dan of uw orderbevestiging in uw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Als u een Noordhollands Dagblad Webshop account hebt aangemaakt, kunt u de factuur hier ook terugvinden.
Kan ik een factuur aanpassen?
De factuur wordt opgemaakt op basis van de bestelling die u bij ons gedaan hebt. Een aanpassing hierop is niet mogelijk.
Na ontvangst verwerken wij je retourzending altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling retour gestuurd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via ons verzendhuis Montapacking of in sommige gevallen via één van onze leveranciers. Wij informeren u per e-mail wanneer uw bestelling wordt verstuurd via ons verzendhuis Montapacking. Wanneer een bestelling direct via de leverancier wordt verstuurd, krijgt u geen melding dat het verzonden is maar u kunt er wel vanuit gaan dat uw bestelling uiterlijk verzonden wordt op de datum die in de voorwaarden staat.
Gaat mijn bestelling via pakket of buspost?
Dit hangt af van uw bestelling. Een bestelling die niet door de brievenbus past wordt bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of de eigen koeriersdienst van de leverancier.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Nee, bestellingen worden verstuurd wanneer ze beschikbaar zijn. Geen zorgen, u wordt altijd van tevoren op de hoogte gebracht per e-mail over de verzenddatum en het levermoment. De uiterste verzenddatum staat vermeld op uw orderbevestiging.
Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, proberen we uw bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat u meerdere artikelen hebt besteld die door zowel ons verzendhuis Montapacking als een externe leverancier worden bezorgd. In dit geval is het mogelijk dat er meerdere bezorgmomenten plaatsvinden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
Het kan zijn dat u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt afgeleverd. Geen probleem, de koeriersdienst zal het nog een keer proberen en anders leveren ze uw pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. U ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar u uw pakket kunt ophalen.
Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
Wanneer u een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat u eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfelt u? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of 088-824 8662.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wilt u goed controleren of de uiterlijke verzenddatum nog niet is verstreken? De uiterlijke verzenddatum wordt altijd genoemd bij de deal zelf en vindt u tevens terug in de orderbevestiging. Na de uiterlijke verzenddatum kan het nog een aantal werkdagen duren voordat u de bestelling daadwerkelijk thuis hebt ontvangen.
Is de uiterlijke verzenddatum verstreken en hebt u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Hebt u wel een verzendbevestiging ontvangen, maar binnen 5 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Onze klantenservice dient dan een postonderzoek te starten. U dient dit binnen een maand door te geven.
Of het bezorgadres gewijzigd kan worden, hangt af van of de order al verzonden is. Om dit na te gaan, kan contact worden opgenomen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
Dat is afhankelijk van uw bestelling. Brievenbuspost kan zonder problemen worden bezorgd op een postadres. Voor pakketpost dient getekend te worden en dan is een postadres niet mogelijk.
Wil je je bestelling annuleren? Geen probleem! Indien wij je bestelling nog niet verzonden hebben, kunnen we de bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Een bestelling die al verzonden is, kan helaas niet meer geannuleerd worden.
Nadat we je bestelling geannuleerd hebben, storten we zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling geannuleerd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Ben je toch niet helemaal tevreden met een artikel dat je ontvangen hebt? Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal. In een paar eenvoudige stappen word je door het proces geleid. Je ontvangt hierna een label waarmee je het pakket kunt terugsturen.
Retourneren kan gemakkelijk, binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Meld je retour binnen de zichttermijn van 14 dagen eenvoudig aan via ons retourportaal.
Eventuele kosten die gemaakt worden voor het retour sturen en/of ophalen van het artikel zijn voor eigen rekening. Via ons retourportal schaf je een retourzegel met korting aan. Je betaalt dan niet de reguliere pakkettarieven, maar slechts 6,95.
Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
Omdat de producten vanuit verschillende magazijnen verzonden worden, verschilt het retouradres per artikel. Je krijgt automatisch een retourlabel met het juiste retouradres als je de bestelling retour meldt via deze link retourportaal.
Na ontvangst verwerken wij je retourzending altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waarmee je betaald hebt. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Heb je alle producten uit je bestelling retour gestuurd? Dan betalen we ook de verzend- en transactiekosten terug.
Om onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te houden, is ruilen niet mogelijk. Wil je een ander artikel ontvangen? Stuur dan het artikel retour en plaats een nieuwe bestelling.
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een verkeerd artikel ontvangt hebt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag hiermee.
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een defect artikel ontvangt hebt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Het artikel kan kosteloos geretourneerd worden. Klantenservice helpt je graag hiermee. Als je direct een foto meestuurt van het defect, dan kunnen we je sneller helpen.
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wij raden u aan om een kijkje te nemen op de website van de Rijksoverheid. Hier staat precies welke wettelijke garanties u hebt op een product. Indien u aanspraak wilt maken op garantie dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bellen naar 088-824 8662.
Wat is het garantiebewijs van mijn bestelling?
Uw factuur dient als garantiebewijs. De factuur ontvangt u per e-mail als bijlage in uw orderbevestiging of is terug te vinden in uw Noordhollands Dagblad Webshop account.
We vinden het erg vervelend wanneer u onverhoopt een defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. We raden u daarom aan om contact op te nemen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of u kunt bellen naar 088-824 8662. Zij zullen u verder helpen en van een passende oplossing voorzien.
Wanneer u bent aangemeld voor de nieuwsbrief ontvangt u dagelijks een e-mail met het aanbod nieuwe deals van de desbetreffende dag. Wilt u liever minder e-mails ontvangen? Dan is het mogelijk om te kiezen voor 1 keer per week of 2 keer per week. De frequentie kunt u aanpassen door onderaan de nieuwsbrief te klikken op: ‘Voorkeuren wijzigen’. Vervolgens kunt u aangeven hoe vaak u de nieuwsbrief wilt ontvangen.
Uitschrijven van onze nieuwsbrief kunt u doen in twee stappen:
Stap 1: Klik op de afmeldlink onderaan de nieuwsbrief
Stap 2: Klik op de knop ‘Definitief afmelden’
Mogelijk is de nieuwsbrief in uw spambox of ongewenste e-mail terecht gekomen. Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Wanneer u een bestelling plaatst met uw Noordhollands Dagblad Webshop account, komt deze in een handig overzicht onder uw account te staan zodat u al uw bestellingen op ieder gewenst moment kunt terugvinden. Daarnaast hoeft u bij het plaatsen van een bestelling niet iedere keer opnieuw uw adresgegevens in te vullen omdat het systeem deze herkent.
Log in op uw Noordhollands Dagblad Webshop account en klik op ‘Mijn gegevens’ of 'Mijn adressen'. Hier kunt u de gewenste wijzigingen aanbrengen in uw gegevens.
Geen zorgen! Klik dan rechts bovenin de site op het poppetje naast de zoekbalk. Hier ziet u vervolgens de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ staan. Klik hierop en volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Bij de Noordhollands Dagblad Webshop profiteert u dagelijks van de goedkoopste dagdeals. Het beschermen van uw privacy is daarbij een belangrijk aandachtspunt. Vanaf 25-05-2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht en is onze Privacyverklaring daarop aangepast. We zijn graag transparant naar onze gebruikers en geven we onze gebruikers inzicht in welke gegevens we verzamelen en waarom we ze verzamelen.
Er verandert niets aan uw huidige instellingen of de manier waarop we uw gegevens verwerken. We verduidelijken onze beschrijvingen en geven u controle om uw gegevens te updaten, beheren, exporteren en verwijderen. De Noordhollands Dagblad Webshop is onderdeel van Mediahuis Nederland en u kunt de Privacyverklaring hier nalezen. Hebt u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662.
Kijk hier voor de algemene voorwaarden.
Onthoud dat Noordhollands Dagblad Webshop u nooit zal benaderen met de vraag in te loggen om uw gegevens te verifiëren, of om de voortgang van een bestelling te contoleren. Hebt u toch twijfels over de echtheid van een ontvangen bericht uit onze naam? Neem in dat geval gewoon contact op met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088-824 8662. Zij kunnen u duidelijkheid geven en indien nodig stappen ondernemen om phishing tegen te gaan.
Wat is phising?
Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat uit het oplichten van mensen door ze naar een valse website te leiden, die in werkelijkheid een kopie is van de echte website, om ze daar (nietsvermoedend) te laten inloggen met hun inlognaam en wachtwoord of hun creditcardnummer. Hierdoor krijgt de fraudeur de beschikking over deze gegevens met alle gevolgen van dien. De fraudeur doet zich hierbij voor als een vertrouwde instantie, zoals Noordhollands Dagblad Webshop. De meeste vormen van phishing gebeuren via e-mail. De slachtoffers worden hierbij met een e-mail naar deze valse website gelokt. De e-mail bevat een link naar de (valse) website met het verzoek om zogenaamd ‘de inloggegevens te controleren’. Een variatie op phishing is spear fishing, waarbij de persoonlijke gegevens (naam, e-mailadres, telefoonnummer) van het slachtoffer worden gebruikt om hem een gevoel van vertrouwen te geven.
Wat kan ik zelf doen?
Het belangrijkste is om te letten op de volgende signalen die kunnen wijzen op een phising e-mail:
- Deze e-mails bevatten vaak opvallende taal- en stijlfouten
- Er wordt gesuggereerd dat het account ‘geverifieerd’ moet worden, of onderzocht moet worden op juistheid met uw inloggegevens
- Vaak wordt er gedreigd met gevolgen als er niet onmiddellijk gehoor wordt gegeven aan de e-mail
- De link waarnaar verwezen wordt, bevat subtiele verschillen met de originele link. Denk hierbij aan een andere extensie of een andere schrijfwijze
Indien u een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Wij verzamelen reviews via Trustpilot. We vinden het belangrijk om onze klanten een eerlijk en transparant beeld te geven van de ervaringen van anderen met onze producten en diensten.
Trustpilot zorgt ervoor dat alleen echte reviews geplaatst worden. Dit betekent dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een daadwerkelijke handelservaring hebben opgedaan, een review kunnen plaatsen.
Voor meer informatie vinden over het reviewbeleid en de werkwijze van Trustpilot, kan je de onderstaande link raadplegen:
U kunt onze klantenservice bereiken via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bellen naar 088-8248662 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).
De reizen op onze website worden afgehandeld door Bookunited. Heeft u een vraag over een reis? Bel dan naar 088 – 033 1540.
Bedrijfsgegevens
LET OP: DIT IS NIET HET RETOURADRES. RETOUREN NAAR DIT ADRES WORDEN HELAAS NIET GEACCEPTEERD.
Mediahuis E-Commerce B.V., handelend onder de naam Noordhollands Dagblad Webshop (onderdeel van Mediahuis Nederland)
Basisweg 30
1043 AP Amsterdam
KVK: 34384253
BTW: NL82.21.24.853.B01
Je kunt onze klantenservice bereiken via het contactformulier of bel naar 020 - 211 1480.
Ma t/m do van 11.00 – 17.00 uur
en op vr van 11.00 – 16.00 uur.