Top 5 veelgestelde vragen

 

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is een fluitje van een cent en gebeurt in een paar eenvoudige stappen. 

 

  1. 1. Uw winkelwagen vullen
    Leg het artikel dat u wilt kopen in uw winkelwagen door simpelweg op de groene knop ‘Plaats in uw winkelwagen’ te klikken. Hebt u meer interessante artikelen gezien? Klik dan op de witte knop ‘Verder winkelen’ om uw winkelwagen te vullen met nog meer scherp geprijsde artikelen. Wilt u naar uw winkelmandje klik dan op de groene knop 'Ga naar winkelmandje'.
  2. 2. Bestelling afronden
    Klik op de knop 'Verder naar betalen om de bestelling verder af te ronden. Vul dan uw adresgegevens in. Hebt u al een klantenaccount? Dan kunt u na het invullen van uw e-mailadres uw wachtwoord invullen en staan uw adresgegevens al voor u ingevuld.
  3. 3. Bestelling plaatsen en betalen
    Kies uw betaalwijze, controleer uw gekozen artikelen goed en klik op de groene knop ‘Betalen en afronden’ om de betaling te voldoen en de bestelling te voltooien.


 
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij werken uitsluitend via internet. Hebt u moeite met het plaatsen van uw bestelling? Dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of bellen naar 088 - 824 86 62. Zij helpen u graag met het doorlopen van uw bestelproces.

 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Wij zijn een Nederlandse website en leveren uitsluitend in Nederland en België.

 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

 

2. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt onze klantenservice bereiken via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl (vermeld het ordernummer in de mail) of bellen naar 088 - 824 86 62 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).

 

3. Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Altijd als eerste op de hoogte van de laatste aanbiedingen, nieuwste deals en scherpste kortingsacties? Meldt u dan aan voor de nieuwsbrief via onze website. Ga naar de homepage en vul rechts onderaan uw e-mailadres, in het daarvoor bestemde veld in. U ontvangt eenmalig een kortingscode van €5 te gebruiken bij uw eerstvolgende bestelling!

 

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ieder artikel heeft een eigen uiterlijke verzenddatum. U vindt deze in de voorwaarden die bij ieder artikel vermeld staan en in de orderbevestiging die u ontvangt na uw bestelling. De leverancier kan de bestelling tot en met de gecommuniceerde datum verzenden. Hebt u meerdere artikelen besteld? Dan wordt de uiterlijke verzenddatum van het artikel met de laatste verzenddatum aangehouden.

 

5. Hoe stuur ik een artikel retour?

Ben je toch niet helemaal tevreden met een artikel dat je ontvangen hebt? Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal. In een paar eenvoudige stappen word je door het proces geleid. Je ontvangt hierna een label waarmee je het pakket kunt terugsturen.

    Komt u er niet uit?

    U kunt onze klantenservice bereiken per e-mail via info@webshop.noordhollandsdagblad.nl of bel naar 088 - 824 86 62

    Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur

    Andere vraag?

    Over welk onderwerp gaat uw vraag?

     

    Bestellen & Betalen

     

    Bezorgen

     

    Retourneren & Annuleren