Actuele bestelstatus bekijken

Mijn bestelling

.

Bestellen

Producten 1-10 van 11

  1. Hoe plaats ik een bestelling? Heb je iets leuks gevonden? Mooi! In een paar klikken heb je jouw bestelling geplaatst:   Stap 1: winkelmand Plaats je artikel(en) in je winkelmand. Klik op 'Verder naar betalen'   Stap 2: gegevens Vul het bezorgadres in. Controleer bij de volgende stap of je adres klopt.   ...
  2. Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen? Jazeker, je kan een ander factuur- dan bezorgadres opgeven. Wel zo fijn als je iemand wil verrassen met een cadeautje.   Stap 1: winkelmand Plaats je artikel(en) in je winkelmand. Klik op 'Verder naar betalen'   Stap 2: bezorgadres Vul het bezorgadres in. Controleer goed of je ...
  3. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? Bij elk artikel vermelden we de uiterlijke verzenddatum. Deze vind je op   - de productpagina - in de bestelbevestiging - je persoonlijke bestelstatuspagina   Zodra je een artikel hebt besteld, kun je de actuele status bekijken. Klik hiervoor op het blok hieronder. Heb je ...
  4. Kan ik mijn bestelling veranderen? Het is niet mogelijk om je bestelling of het adres te wijzigen, omdat je bestelling direct doorgestuurd wordt naar het magazijn of de leverancier. Bij sommige vervoerders is het mogelijk om het adres of het bezorgmoment te wijzigen zodra zij je pakket van ons ontvangen hebben. Wil je iets ...
  5. Kan ik mijn bestelling annuleren? Heb je per ongeluk een verkeerd artikel besteld, of heb je je bedacht? Dat kan gebeuren. Als je je bestelling betaald hebt, sturen we je bestelling direct door naar het magazijn of de leverancier. Daarom is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Het beste kunt u het pakket weigeren aan ...
  6. Is mijn bestelling gelukt? Zodra je bestelling geplaatst is, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen, maar is het geld wel afgeschreven? In de omschrijving van de transactie vind je het ordernummer terug. Het ordernummer heeft het format ...
  7. Hoe volg ik mijn bestelling? Via Mijn Bestelling kan je de status van je bestelling inzien. Ook zie je in één oogopslag of je bestelling op tijd is. Duurt de bezorging langer dan verwacht? Dan wordt dat aangegeven en ontvang je een e-mail van ons. We komen altijd binnen 2 werkdagen bij je terug met een ...
  8. Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen? Zodra je bestelling geplaatst is, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen, maar is het geld wel afgeschreven? In de omschrijving van de transactie vind je het ordernummer terug. Het ordernummer heeft het ...
  9. Hoe vul ik een kortingscode in? Je kunt een kortingscode verzilveren door in de winkelmand in het veld 'Voer kortingscode in' je kortingscode in te vullen. Dit veld vind je onder het laatste product in je winkelmand. Klik vervolgens op 'kortingscode doorvoeren' en de korting wordt verrekend.   Heb je nog geen ...
  10. Kan ik een ander factuuradres opgeven dan mijn bezorgadres? Jazeker, je kan een ander factuur- dan bezorgadres opgeven. Wel zo fijn als je iemand wil verrassen met een cadeautje.   Stap 1: winkelmand Plaats je artikel(en) in je winkelmand. Klik op 'Verder naar betalen'   Stap 2: bezorgadres Vul het bezorgadres in. Controleer goed of je ...